INDAH 2011---Welcome 2012

alhamdullilah..dapat jugak saya menulis blog ini semula..mintak maaf kerana sering saja sibuk,,hehe..nampaknya tahun 2011 hampir menuju hujungnya...pelbagai kenangan yang dapat kita capai..
Tahun 2011,adalah tahun yang cemerlang bagi saya..
1)Saya telah mendapat keputusan cgpa yang cemerlang..alhamdullilah
2)Adik kembar saya mendapat keputusan cemerlang dalam PMR..alhamdullilah

"everything that my parent happy,i will happy too" =)

apa pun..perjalanan hidup saya masih lagi panjang..pelbagai liku kehidupan yang perlu saya tempoh..
Harap dengan doa dari kalian semua dapat memudahkan perjalanan hidup di dunia berlangsung dengan baik..^^ btw,good bye 2011 and WELCOME 2012..semoga hidup kita sentiasa dilimpahi keberkatan dariNYA ^^

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...