Test Sport Management and Sport Safety n Hari ini

alhamdullilah dapat jugak menjawab test 1 nie dgn baiknya..walaupun rasa sikit tidak puas hati,tapi saya dah berusaha dgn keras..hari nie,dalam kelas Kinisiologi memang paling best..ada buat sikit game untuk mengenali kawan2..haha..lecturer aku suh buat 3 personaliti pasal diri masing-masing..aku pun letak nie..
1.seorang yang open minded
2.seorang yang pendiam
3.seorang yang suka lagu keagamaan

dijadikan cerita kertas yang dilipat uh lecture buat undian..sampai je turn kertas aku,dia pun bukak..dia pun sebut satu persatu..orang pun mula la carik..hahaha..dieorang tak dapt crik kot..last2,nmpk aku senyum,dieorg pun teka aku..hahaha..dieorg tak percaya yang personaliti no 3..haha..eh aku minat lagu keagamaan pong ,such as nasyid and lain2..yang paling lawak uh,lecturer bukak satu kertas nie,and then dia cakaplah " saya ada bf yang belajar di indonesia" ,hahaah...satu kelas gelak bila tgok sapa yang mengaku uh..hahaha..untunglah ada bf kan..lalala

*to someone,,thanks for everything sepanjang perkenalan kita..walaupun kita dah seminggu dah tak bertegur,saya harap awak ceria selalu .ehem ehem ^^

4 comments:

  1. ehem-ehem ..
    cape yang ade boyfriend stdy kat indon tue ?
    kenyataan muchukz pulak . saya ade boyfriend yang menetap di melaka ! haha .

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. kak muchukz ,maaf lambat reply .hehehe .biasa lah kan .lalalala .sapa cik kak ,bf akk uh?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...