Serupa tetapi orang yang berbeza...

Di dunia ini,kita ketahui bahawa di dunia ada 7 muka yang seiras dengan kita..memang tidak boleh dinafikan..Pada suatu hari,aku terserempak dengan seseorang yang mirip seseorang macam dia..perhh.memang sebijik..cara jalan,cara gelak dan lain-lain lagi..

Tentang dia hanyalah tinggal kenangan..hidup mesti diteruskan..KERJAYA mesti dipentingkan..tapi aku mesti minta maaf pada dia..aku rase serba salah sebab tak hiraukan dia dulu..mungkin sekarang,hati dia dah berubah..maafkan aku! ..mungkin cara aku tidak kene dengan hidup dia..

antara perkara2 yang dia tidak suka dan suka :
1)jangan terlalu memaksa dia.
2)tidak suka makan coklat
3)memang banyak berahsia tetapi jangan mendesak dia untuk menceritakan segala-galanya
4)selalu senyum pada dia..elakkan dari bermasam muka.
5)berikan dia masa untuk berubah,jangan terlalu mendesak
6)suka membaca komik..^^

hahaha..gila je tulis post macam ni..saja-saja je..ok lah....^^ ..hopefully,dia akan berbahgia dengan hidup dia...^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...