Berakhirnya Semester 4 dan Sesi Praktikal Di IPG MELAKA

                            Alhamdullilah . tamat sudah semester 4 :) macam macam peristiwa berlaku sama ada yang baik,buruk dan lain lain lagi . ehem ehem ,lama jugak la tak menaip naip ni , ehh maklumlahkan sekarang musim sibuk . macam macam perkara kena buat . Untuk makluman anda semua , cuti semester 2 bulan kali ini kena praktikal . fuhhhh memang mencabar lah jugak praktikal ni kan . macam macam perangai orang kita dapat lihat , lagi lagi dengan orang tua . kena berlembut bila cakap dengan mereka . salah cakap sikit nanti , salah faham la pulak kan hehe .

                         Akhirnya,sy telah memilih destinasi untuk berpraktikal iaitu di IPG Melaka :)


 15April2013 - 7Jun2013
Bukan keseorangan sahaja di sini ,tetapi ditemani oleh dua orang kawan lagi iaitu Saliman dan Izham. Banyak koleksi gambar gambar dengan dieorang . nak tengok tak? *anguk anguk* hehe


Pada 9hbMay2013,Result Semester 4 keluar . Alhamdullilah sangat memuaskan . dapat lihat mak dan ayah suka yang teramat :)




                                                 Ini untukmu Ayah dan Mak :) 


n_n dikesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada banyak yang membantu/mendoakan daripada family,kawan-kawan dan lain lain lagi . Terima Kasih juga kepada yang pernah membakar semangat untuk mencapai ini :)

Usaha + Tawakkal = Redha . wajar digunakan dalam kehidupan seharian kita ,kita boleh memahami sendiri maksudnya itu kan :)


Hari Ini 15hbMay2013 . Genap sebulan dah berpraktikal .Tinggal lagi sebulan . Doakan semoga semua berjalan dengan Lancar . Ameen :)

Malam ini pulang ke Arau sekejap ,kena jumpa pensyarah penyelia :) byebye hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...