all about me .^ ^

dah lama rasenya tak buat buat cerita cerita teladan nie..jenuh tangan nak menulis lah..takpelah nanti saya tulis ok.. title untuk hari ini ialah "all about me" .

rasenya dah beberapa bulan tinggalkan zaman persekolahan,macam macam kenangan samada di sekolah dan asrama.Rasa rindu ingin kembali ke sekolah semula..tiap kali bangun dari tidur mesti termenung,kadang kadang terbawa bawa kenangan dalam mimpi







Tahun 2006,,16-02-2006

Masa itu,aku dapat ditawarkan ke sekolah menengah lubuk cina..sekolah ini kalau nak tahu cariklah sendiri..hehe..pada mulanya memang tak tahu mana letaknya .sekolah ini terletak di pengujung negeri melaka dan berhampiran dengan rembau,Negeri sembilan..Aku melangkah kaki ke sekolah dan ditempatkan di dalam kelas 1rka ,,apabila aku masuk je,semua memandang aku..biaselah kan budak baru..

tengok punya tengok ade satu tempat kosong bersebelahan dengan seorang budak ini bernama ahmad naqiuddin,,orang ensem dan peramah,,haa...ini gamba dia..


dulu,aku nie pendiam*betul tak kawan kawan .hehe..bila dia tanya aku je mesti aku diam,agaknya berang kawan baru aku nie kan...saboo ye jang...=)) ,,mase itu ,dalam kelas aku nie ade 10 lelaki agaknya*lebih kurang ,macam itu lah..heran juga bila tengok ..mane pergi generasi LELAKI nie...sabar lagi..haha...

lama kelamaan ,kami berkawan rapat..biase lah kan kadang kadang bergaduh..lumrah persahabatan...mase itu,aku tak rapat dengan permpuan lagi.maklumlah pemalu..hehehe ...

ouh ya..nama budak perempuan budak kelas aku yang aku ingat ialah Nur fathiya,Nur izzati,Mastura,Shazreen Azira,Siti Nurrul Atiqqah,adila,dayah..waduh waduh ,banyak lagi nama aku lupa lah...sori yee nama nama yang budak budak perempuan yang aku tak ingat ..nak tengok gamba mereka...check this out!~nak ngorat pun boleh...hahaha..*jangan marah ya...

*tinggalkan komen ye..hehe


Nak tahu lagi ,ape kisah seterusnya .....teruskan membaca blog seterusnya...=))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...