hostel ~~!!


Tentang Kami di Asrama Lubuk China..
macam macam kenangan boleh diceritakan ..3 hari 2 malam pun
takkan habis bercerita kan ..>,<


Senior paling lama 
~2006-2010~

bergambar dengan segelintir pelajar junior 2010..
kenangan manis ~!

Ini kisah aku di asrama..buat pengetahuan semua,aku dan segelintir pelajar merupakan pelajar paling lama di asrama ini..macam dugaan dan dugaan yang telah kami tempuhi..dari asalnya "tin yang kosong" ,kini "tin yang kosong "itu telah diisi dengan sebaiknya...

Setiap malam sebelum pulang ke rumah ,mesti ada "rumble" ..rumble itu macam gaduh gaduh la...tapi taklah seteruk dulu...hanya pakai bantal je...takkan timbul sebarang kecederaan ,tetapi menimbulkan kekecohan..memang gembira masa itu...tak tergambar...=))

Mase pulang dari sekolah pulak,macam macam perangai dapat aku jumpa..1001 jenis..termasuklah aku..hahaha...tak usahlah diceritakan .rasanya paham kan ?hehe..dekat asrama ini ,paling susah benau bila nak bangun tidur waktu subuh..memang payah...tak percaya ?suka hati lah kan...

haaa..ini dorm aku..

lawakan .nama paling atas ialah nama aku,,,,hahaha,,
haruslah sebagai ketua dorm...

habis pintu loker nie...hahaha...
haa..inilah nama nama ahli dorm aku...lalalalala



....tamat bahagian 1...teruskan membaca..=))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...